zondag 9 september 2012

PIF resultaat

Ik hoop dat zij haar PIF al heeft ontvangen...
 anders heeft deze post natuurlijk de verrassing weggenomen.

Hope she recieved her PIF allready because this post will spoil the surprise now ...

Ik heb namelijk een pappillon scarf gemaakt voor haar
 en een paar blauwe rozen oorbelletjes.

I made a butterfly scarf for her and a pair of blue rose earrings.


Ik vond het patroon bij haar.

Here I found the pattern for the scarf.

 Zij heeft natuurlijk een iets duidelijkere foto van hoe het er uit ziet als je er eentje maakt. 
Namelijk deze : 

She has a better picture of how the scarf looks like if you make one. 
Like this one : 


Hopelijk vond ze het een leuk cadeautje en heb ik weer iemand blij kunnen maken.

Hopefully she's happy with my gift.

Ook ben ik weer begonnen aan een draak. 
Nu voor een collega die het draakje boven op een pampertaart wil zetten. 
Hopelijk geraakt hij snel af dan kan ik weer verder met mijn PIF :)

I started with a dragon again. Now for a collegue, she will use the dragon for a diapercake as gift for a babyshower. Hope I will finish fast then there will be more PIF gifts coming :)


1 opmerking:

  1. O lieve Lise! Ik heb vandaag je pakketje mogen ontvangen met bovenstaande geweldige inhoud! Dank je wel! Wat heb je dat mooi en fijn gemaakt zeg!Wow, bedankt! (buurvrouw had pakketje sinds vrijdag in haar huis....)
    Je hebt het me nu nog moeilijker gemaakt voor mijn PIF aan jou..hoe kan ik daar aan tippen?!
    Ik vraag het je dus maar even: heb je iets leuks bij mij gezien wat je aanspraakt? of heb je nog wensen?! Fijne dag! De mijne is erg zonnig met dank aan je kado!

    BeantwoordenVerwijderen