vrijdag 28 september 2012

Try out

Gisteren zag ik iets interessant op de blog van Jeanet staan namelijk deze heerlijk mooie sjaal 
en ik dacht hey dat wil ik ook wel eens proberen! 
Ik had nog wat verloopgaren liggen dus dat zou wel snel in orde komen. (dacht ik)




Yesterday I saw something interesting on the blog of Jeanet (http://blij-dat-ik-brei.blogspot.be) A beautiful shawl and I thought hey this is something I want to try out. 
I had some cotton with a few colours in it so I thought this would be easy.


 Na wat geploeter met het schema en de juiste hoeveelheid lossen 
kwam ik toch al een eindje ver. 


After a lot of practice and finding the right amount of chains I made a little piece.

Nu ben ik er zelf niet echt helemaal 100 procent tevreden over. 


i'm not 100% happy with the result.

Wat denken jullie? 
Er mee verder gaan of uithalen en iets anders met het garen maken? 


What do you think? Continue with this scarf or do something else with this yarn? 




2 opmerkingen:

  1. O herkenbaar. Als ik een nieuw patroon probeer dan eindigd het al snel in weer uithalen en opnieuw proberen..een dag later lukt het dan goed én zit ik er helemaal in..heb dan de haak te pakken. Ik zeg..even opzij leggen, later weer naar kijken..én vooral afmaken;) succes en veel haakplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen