zaterdag 27 oktober 2012

bloemenslinger

Overlaatst won ik een give away bij deze dame.
Namelijk een mooie bloemenslinger. 
Ik mocht zelf de kleuren kiezen en ik koos natuurlijk alle tinten paars en blauw.
Deze morgen keek ik in de brievenbus en wat vond ik daar ... 

a couple of weeks ago I won a give away from Kiek. a flower garland.
I choose all kind of blue and purple for the flowers. 
This morning I found something in my mailbox.


Een witte envelop met deze inhoud. 
4In het kaartje staat een heel lief tekstje 
waaronder een verontschuldiging dat ie zo laat arriveerde. 
Je kiest niet voor ziek te zijn en drukke weken te hebben dus geen probleem hoor. 
Ik had al geluk om deze mooie bloemenslinger te winnen :)

A white envelop with this content. 
In this card I found a lovely message and excuses for the wait. 
You don't choose to be sick or to have no time at all for crafting things so don't worry. 
I have been lucky enough to win  this flower garland.



Nu nog een plaatsje vinden waar die slinger volledig tot zijn recht komt. 

Now the search for a good spot for this garland can begin ... 

3 opmerkingen:

  1. van harte gefeliessss met je prachtige bloemslinger wat een plaatje zeg ♥
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een plaatje, zelfs hier al in het echt zijn de kleuren veel feller en mooier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg.. je bent een echte bofkont!!
    ik ben er ook een hoor.. ik won 2 kaartjes voor de kreadoe !!

    BeantwoordenVerwijderen