maandag 8 oktober 2012

Lise stands for a Lollipop yummy to eat

Vandaag keek ik in de brievenbus en wat vond ik daar ...
een leuke envelop.
Niet zo maar een envelop maar een envelop dat al een reisje achter de rug had. 
Deze envelop kwam van Marielle van Madibue designs.
Ik had namelijk haar verrassings give away gewonnen 

Today I got an envelope in the mail from Madibue designs. My give away !!!



Van de jeansstof die we moesten kiezen, naaide ze een mooi sleutelhanger hartje met mijn naam aan. Ik kreeg ook lintjes in een mooie tint blauw (we moesten onze lievelingskleur opgeven en die was electric blue) en een zilveren roosje. Ook een rozen applicatie was er bij. 
Ik kreeg ook een chinese lekkernij. Uit de roosjes waaruit we mochten kiezen koos ik het roze hartje en hier maakte ze een mooie ring van. En ik kreeg ook leuke kaartjes. Twee van twee meisjes en ook eentje met de  zin L stands for a lollipop yummy to eat. 
Dankjewel !!! Ik ben er super blij mee.

We had to choose a jeansfabric and she made me a lovely heart key chain with my name on. I also got blue ribbons , a silver rose and a rose application. I got chinese candy too. From the little roses we had to choose from I picked the pink one and she made me a beautiful ring. Also I got nice carts two with girls and one with the sentence L stands fro a lollipop yummy to eat. Thank you !!! I'm really pleased with all this stuff!

Ik maakte gisteren ook een zestal onderleggertjes voor glazen 
naar het patroon van Quirky Boots
Ik haakte er alleen een extra rondje stokjes aan omdat ik ze anders te klein vond voor onze glazen. 
Allen zijn ze gehaakt met wol.

Heb de smaak te pakken en ga er nu nog een aantal in katoen haken naar het patroon dat ik zag bij haar

Yesterday I made coasters for glass from a pattern I found by Quirky Boots. 
I made an extra round in the pattern with double crochets b
ecause otherwise they were a bit small for my glass. 
I had a taste for making those coasters so I 'm continueing  making coasters but with cotton yarn now and with a pattern I found on the blog Karin aan de haak. 


En dat is nog niet alles. Ik heb weer een give away gewonnen. 
Namelijk die van Kiek van Het kreatief
Een leuke bloemenslinger gaat mijn kant op komen whoehoe. Ik mocht zelfs kiezen in welke kleuren. wat een feest !!!!


And that's not everything. I also won the give away from Kiek from Het kreatief. A beautiful felt flower garland is coming my way. What a party !!!!





3 opmerkingen:

  1. Ooo gelukkig het is aangekomen :D
    Is de ring ook nog heel?En het hartje zit toch voorop nog een knoop?Altijd afwachten of het goed overkomt...
    Veel plezier ermee!X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja de ring is nog heel :) alleen de potpourri (denk toch dat het dat was?) was wel helemaal verbrokkeld uit de verpakking gekomen. en ja hoor op het hartje zit de knoop realiseer me nu juist dat ik hem dus niet goed heb gefotografeerd *bloos*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha nou de potpourri zat er meer voor de geur in...gelukkig....

      Verwijderen