woensdag 21 november 2012

Blogpost ^^ / Swapvraag

Gisteren ontving ik blogpost van niemand minder dan Sister Sew

Yesterday I got special mail in my mailbox from Sister Sew


Een leuke wit blauwe ketting met fimo kraaltjes (als ik me niet vergis)

A cute white blue necklace with fimo beads (correct me if I'm wrong plz)



een paar super snorrige oorbellen (heb ze vandaag aan, ze zijn de max!)
op een tof lintje gestoken waar ik ook nog wel iets mee kan doen ^^ 
en een leuke rozen broche. 
(Ik draag helaas geen broches maar niet getreurd 
ik weet al iemand die er super blij mee gaat zijn :o) 
of ik besluit dan toch om broches te gaan dragen^^)

a pair of mustachie earrings (I'm wearing them today, and they are fabulous !!!) on a cool ribbon, 
(I got a purpose for that ribbon too ^^) 
and a nice brooch with a huge roze. 
(Sadly I don't wear brooches but I know someone who does and will be very happy with it!) 
however maybe yet I decide to wear it, i don't know :)


leuke nieuwe parels voor in de oorbellen/kettingkjes/armbandjes/... maakdoos.
Je kan nooit genoeg van die dingen hebben!!!

nice new beads for the collection, you can never have enough beads!!!

en tot slot .... 

and ....


Alice in Wonderland bedels. 
(de hoed van the mad hatter, het witte konijn met de rode vest, 
een kopje thee en natuurlijk een rood hartje van the queen of hearts)
Stom eigenlijk he??? Dat je van zo'n kleine dingen ongelooflijk blij word ^^

alice in wonderland charms
(the had of the mad hatter, the white rabbit in a red vest, a cup of tea and ofcourse a red heart from the queen of hearts)
Silly, that you can be so happy with such silly little things ^^

Dankjewel Sister Sew !!!!

thank you very much Sister Sew !!!!

***********************************************************************************


Maar nu geen swappartner meer o.O

Heb het swapvirus dan ook wel te pakken en daarom 
zou ik graag nog een keertje swappen met iemand :)

dus hier de vraag :

Wil er iemand swappen met mij????





1 opmerking:

  1. ja idd.. de blauwe kralen in de ketting zijn zelfgedraaide fimo kralen, vogeltje ook! :)

    En ik las op je blog dat je zot was van alice in wonderland.. dus dacht dat die kralen je wel blij konden maken.. aangezien ik er niet veel mee doe !

    Maar blij dat je pakketje eindelijk is aangekome :D

    BeantwoordenVerwijderen