zondag 9 december 2012

Christmas Moose part one

Dit is Hogar, Hogar the moose 

this is Hogar, Hogar the moose


Ik zag het idee bij Angeline het patroon komt van Pepika.

Maar deze Hogar is geen gewone eland. Het word een kersteland. 
Daarom gaat hij nog gepimpt worden met een kerstmuts en lichtjes. 
Daar we nog midden in verbouwingen zitten (daarom ook een muur zonder behangpapier als achtergrond) zetten we dit jaar geen kerstboom. Daarom zocht ik een alternatief en dit word het dan ^^
Kon het natuurlijk niet laten om hem al eens te showen ...

Wordt zeker vervolgd!


I saw the idea by Angeline, the pattern is from Pepika.
But this hogar is not an ordinary moose, it will be a christmas moose.
that's the reason he will be pimped with a santa hat and christmaslights.
We are in the middle of renovations (that's the reason why I have a wall without wallpaper as background in the photo) so this year there will be no christmastree.
So I searched for an alternative and this is it ^^
I could not resist showing him before he is ready ... 

to be continued...



4 opmerkingen:

  1. Mijn god.. Die is gewoon Ubercool... Ik zoek al keilang een "moose" om te hangen om aan mijn schoorsteen.. MAar ik kan zo goe nie hakeeeeeeeeeeuh :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!! Hij ziet er heel gaaf uit...
    Heb ze hier en daar al meer gezien in blogland...maar ben heel benieuwd naar je gepimpte versie :o)

    Succes met de verbouwing! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super geworden meid!Zag zojuist je kerstmuts die je voor hem hebt ontworpen...ERG leuk!Heb het gelijk opgeslagen!Zo en nu onderhand hier maar eens volger worden;-)!!!!Je hebt een erg leuk blog!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen