vrijdag 4 januari 2013

Valentine Masquerade

oke, mijn goede voornemens zijn van start gegaan. 
Ik heb al whoopies gebakken (dankzij het boekje dat ik kreeg van vrienden voor kerst) 
heb er jammer genoeg geen foto van, wegens te snel op ^^
en!
Ik ben eindelijk terug gestart met mijn Valentine Masquerade.

oke I started with my good intentions for this year.
I allready baked some whoopies (thx to the little book I got from friends for christmas) but onfortunally no pictures because every whoopie is gone in someone's stomach ^^
and!
I finally began again with my Valentine Masquerade.

Het doel is het huzarenstukje af te krijgen tegen 31 december 2013 ... 
Vier pagina's en een kwart, dat is wat me nog rest
of met andere woorden nog 33043 steekjes.

I hope to finish this big work on 31th of december 2013 ...
4 pages and a quart, that's what I have to finish or with other words (numbers) 33043 stitches.


Als ik een pagina af heb, zal ik een update posten, verdere vooruitgang kan je volgen in de Valentine Masquerade meter in de kant.
Deze week heb ik al 1235 steekjes gezet, nu weer verder doen met haken :o)

If I finish a page, I will give you an update, further progress you can follow on the Valentine Masquerade meter in the side column.
this week I stitched allready 1235, now I can begin with crochet again :o)



3 opmerkingen:

  1. Hij wordt prachtig!
    Je bent al een heel eind opweg zeg!...
    Leuk die meters...kunnen we je goed in de gaten houden :o)

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oef dit is echt enorm mooi zeg ♥
    succes met het vervolg'

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh super seg zo'n whoopies, is dat gemakkelijk ?
    wat was je vulling?
    ik wou dat vandaag maken maar had geen tijd genoeg ...:(

    BeantwoordenVerwijderen