donderdag 11 juli 2013

Happy hippo

Een hele doos vol met kleine restjes katoen, 
te klein om grote projectjes te kunnen afwerken, te groot om gewoon in de vuilbak te gooien.
Te veel plaats innemend om gewoon te laten liggen

a big box full of little scraps of cotton.
too little to make big projects, too big to just throw it away in the trash and a lot of closet space.


Wat doe je daar dus mee?
what to do with it?

Al struinend door de wondere wereld van Ravelry kwam ik hier terecht. 
Ik had direct iets van ghiiiiiiiiiiiiiii zo cute, daar moet ik toch wel iets van maken.
Dus schafte ik me direct wel drie patronen aan namelijk :

and then we have Ravelry, I found 3 cute patterns for using up little scraps.



(foto Heidi Bears)


(foto Heidi Bears)

en 


(foto Heidi Bears)

Ideaal dus om minirestjes op te gebruiken.

Ik heb gekozen om eerst te beginnen met het nijlpaard.
hier alvast een mini beginnetje :o)
Lekker kleurrijk vind je niet?

I'm making the hippo first. Picture of my wip. Colourfull isn't it?



5 opmerkingen:

  1. Oh... die zijn zo schattig, ben benieuwd naar uw resultaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat word wel een heel vrolijk nijlpaard Lisa!Ik ben zeer benieuwd,heb de patroontjes ook,maar mijn lijst is gewoon veeeeel te lang!ha,ha.ha....Leuk overigens om mijn foto boven midden in jou nieuwe banner te zien!(ik voel me zeer vereerd)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, ah hij kwam van jou, wist niet meer van waar ik hem had :o) nou ja hij is leuk ^^ en hij past er bij vind ik

      Verwijderen
  3. Dit zijn leuke patronen! Mooie kleurtjes heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!!! Heel veel succes, ben heel benieuwd hoe ze bij jouw worden met al die leuke kleurtjes :O)
    Fijn weekend alvast! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen