maandag 30 september 2013

EHBKK

Hier kan je zien wat ik gemaakt had als geboortecadeautje voor mijn collega.  
Ze had namelijk als thema voor de babykamer : hertjes



Ze was er super blij mee. Maar een week geleden kwam ze af met dat zelfde hertje.
Het hertje was op de grond gevallen en hun hond zag de kans schoon om er mee te spelen. 
Met als gevolg ...
1 van de hoeven eraf. 


ze vroeg me of ik kon proberen om het te herstellen, 
want haar kindje is er zeer gehecht aan geworden.
Dus zat het eventjes bij mij op de afdeling eerste hulp bij kapotte knuffels 
(EHBKK aka mijn garenrestjes bak)
Ik maakte een nieuwe hoef en naaide deze aan de verscheurde uiteinden van het pootje. 
Zo had het hertje terug 4 normale pootjes


het achterste pootje was gewond. 


2 opmerkingen:

  1. jee wat knap dat je dat heb kunnen "opereren "en wat een dotje

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou als mijn hond een beestje te pakken krijgt dan gaat hij ook echt los hoor!!! Fijn dat je het hertje nog kon herstellen. Foei fikkie!!!!!!]

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen