zaterdag 14 september 2013

six impossible things before breakfast capelet

Ook maakte ik deze af. 
Mijn six impossible things before breakfast capelet.

Also I finished this thing
my six impossible things before breakfast capelet.

Ik liet me inspireren door Alice in Wonderland omdat deze Mantella cape een patroon is uit de Ravelry account "Where is the wonderland" 
Want waar anders komt de kleur blauw zoveel voor dan in Alice in Wonderland?
you gotta love blue!

I was inspired by Alice in wonderland because this mantella cape is a pattern from the ravelry account "where is the wonderland"
Where can yo find so much shades of blue then in Alice in wonderland?
you gotta love blue!

(by Alan Bean)

Ik haakte eerst het aantal rijen dat aangegeven was in het patroon 72 om exact te zijn, 
maar toen bleek de cape veel te groot te zijn .
Dus haalde ik een aantal rijen uit totdat ik er 53 over had.

First I followed the pattern completely with 72 rows but then the cape was too big for me.
So I frogged a couple of rows until I had 53 rows left.



ik gebruikte voor dit patroon 4 bolletjes schachenmayer bravo royal en haakte met haaknaald nr 7. Ik haakte met dubbel garen.

I used 4 skeins of schaenmayer bravo royal and crocheted with a 7mm hook. 
I crocheted with two yarns held together. 



Nu nog op zoek naar de perfecte knoop en klaar is ie. 
Dragen kan ik hem nu al met dit herfstige regenachtige weer.

Now the search for the perfect button and it is finished. With this cold weather now I can wear it immediatly.


3 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    Dat ribbelige effect is supermooi!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt super leuk!Ik ben ook met iets dergelijks bezig.Patroon van Drops maar valt bij mij ook anders uit dus ik ga er zelf ook een andere variatie van maken,hij zal een dezer dagen wel klaar zijn denk ik zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen