zondag 6 juli 2014

checkerboard textures throw

Ik nam deel aan de checkerboard textures throw crochet along van red heart yarn. 
Deze is ondertussen afgelopen en heb alle squares uit deze throw gemaakt



de gewone granny (links) en de cross-stitched square (rechts)


de back loops square (rechtsonder) en de popcornsquare(linksboven)


de front post treble crochet square (linksonder) en 
de shells with front & back post stitches square (rechtsboven)

de front post double crochet square (linksboven) en 
de front post double crochet  around single crochet square (rechtsonder)


de double crochet & slipstitch square (rechtsboven) en 
de back loop & front loop square (linksonder)


volgens de crochet along zou er alleen nog een rand om moeten gehaakt worden, 
maar ik vind hem een beetje klein uitgevallen 
(mijn squares zijn iets kleiner dan de squares in de CAL) 
en ik heb nog vijf bollen en een half over. 

Daarom doe ik nog twee rijen squares erbij en begin daarna aan de rand.
Ik weet nog niet welke haaksteken ik ga gebruiken, 
zal me een keer moeten verdiepen in de haakbijbel.

Heb je ook zin gekregen om deze te maken?
De checkerboard textures throw crochet along van red heart yarn kan je hier terugvinden

Nu dat deze bijna afgewerkt is mag ik aan een nieuw projectje beginnen van mezelf. 
Het zal waarschijnlijk iets gaan worden uit het boek "haken en kleur (een huis vol geluk)" van Saskia Laan en Claire Boeter


Geen opmerkingen:

Een reactie posten