zaterdag 24 januari 2015

3e wip afgewerkt *trots*

Herkennen jullie deze foto nog ? 


shame on me, deze dateerde al van oktober 2014!
Ze bleven maar liggen en liggen en liggen .

Ik verplaatste ze wel tien keren naar ergens anders ... 
Totdat ik het beu werd en ik mijn goede voornemen startte.
Eerst 3 wips afwerken en daarna iets nieuws beginnen.
Wel dit werd mijn 3e wip die ik afwerkte.
Ik haakte nog een zwart randje rond deze mooie hexagons en pentagons en naaide ze daarna aaneen.
Het resultaat : 


Ik maakte Maggie the owl naar dit patroon.
Ik maakte hier al eerder een Maggie maar dan met andere kleuren.
Nu dat dit uiltje op mijn zetel ligt te pronken mag ik eindelijk starten met iets nieuws ^^
Deze uil haakte ik met dmc natura just cotton en restjes uit mijn restjes bak (1,5 bolletje zwart en een ministukje oranje) en haaknaald 2,5 mm


Hopelijk kan ik me bedwingen en liggen er binnekort niet weer 
een hoop wipjes te wachten op afwerking.


4 opmerkingen:

  1. Dit is een hele toffe uil, supermooi met die zwarte afwerking !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk. Mooie kleurrn en mooie uilen ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar. Ziet er mooi uit. Je hebt er een nieuwe volger bij.
    Love & Strength
    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen